1-2 DAYS DELIVERY WITHIN DENMARK & EUROPE ✓

Frequently Asked Questions (Danish)

MIN ORDRE
.
Jeg har skrevet en forkert leveringsadresse / email på min ordre.
Send os en besked via kontaktformularen under "Contact Us” med din korrekte e-mailadresse, derefter opdaterer vi din ordre.
.
Jeg har bestilt en vare, men har ikke modtaget en ordrebekræftelse.
Måske har du ved et uheld indtastet en forkert e-mail-adresse. Giv os besked via kontaktformularen under "Contact Us”, hvis du ønsker en ny kopi af din ordrebekræftelse.
.
Kan jeg foretage ændringer i min ordre?
Desværre ikke. Når du har lagt din ordre, er det er ikke muligt for os at foretage ændringer.
Du bedes derfor annullere din ordre og lave en ny. For at annullere din ordre skal du benytte kontaktformularen  under "Contact Us”.
.
Jeg ønsker at annullere min ordre.
Giv os besked via kontaktformularen under "Contact Us”.
.
FORSENDELSE
.
Hvornår sender i min ordre?
Vi bestræber os på at sende alle ordrer bestilt før kl. 10:00 samme dag. Men i myldretiden eller f.eks. udsalgsperioder kan der forekomme forsinkelser. Når din bestilling er afsluttet (pakket og klar til afsendelse) vil du modtage et track-and-trace nummer via e-mail fra vores fragtselskab. Bemærk venligst: Der kan desværre forekomme flere timers forsinkelser på tracking numre fra de er oprettet til at de er aktive.
.
Jeg har ikke modtaget et tracking nummer.
Når din ordre er pakket og er klar til forsendelse modtager du autoamtisk en e-mail med tracking fra vores fragtselskab. Bemærk venligst: Der kan desværre forekomme flere timers forsinkelser på tracking numre fra de er oprettet til at de er aktive.
.
Kan i sende min ordre med et andet fragtselskab?
Nej desværre. Alle Danske ordrer sendes med Post Nord eller GLS.
.
Min forsendelse er forsinket.
Du kan spore din pakke hos Post Nord ved at ( klikke her) eller GLS (klik her).
.
Jeg har modtaget et tracking nummer, men ikke min pakke.
Track and Trace din pakke via Post Nord eller GLS og tag evt. kontakt for mere information.
.
Ifølge Track And Trace, er min pakke leveret - men jeg har ikke modtaget noget.
Kontakt venligst Post Nord eller GLS med dit tracking nummer, som vises på din bekræftelse forsendelse og anmod om en undersøgelse. Ofte fejl-leveres pakker hos en nabo eller bliver lagt i receptionen på f.eks. arbejdet.
.
Defekte varer i min ordre
Har du modtaget en defekt vare?
Hos LLA COPENHAGEN har vi kvalitet i højsædet og bestræber os på at sælge varer af en hvis kvalitet. Dog kan fabrikationsfejl eller lignende desværre forekomme. Skulle du være så uheldig at modtage en fejlagtig vare, så tak venligst kontakt til os og send os billeder af den defekte vare. Garantikrav vurderes når vi har modtaget billeder af varen.
.
RETURNERING
.
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Gå ind under “Return” og udfyld formularen.
Når din pakke er modtaget og blevet refunderet, vil du modtage en e-mail, der bekræfter refusionen til din konto. Tilbagebetaling sker til den konto, ordren blev afgivet fra.
.
Bemærk venligst, at det i nogle tilfælde kan tage op til 28 dage for transaktionen at blive gennemført fra banken og til at beløbet bliver vist på din konto. Kontakt evt. din bank for yderligere detaljer i forhold til frigivelse af beløbet. Paypal tilbagebetalinger vises inden for 24 timer.
.
Kan jeg bytte min vare?
Vi vil bede dig om at lave en ny ordre og sende den uønskede pakke tilbage til os med den returnerings seddel, som følger med i pakken på egen regning. Når vi har modtaget din pakke refunderer vi beløbet for vare(rne) til din konto. Bemærk venligst, at det i nogle tilfælde kan tage op til 28 dage for transaktionen at blive gennemført fra banken og til at beløbet bliver vist på din konto, men i de fleste tilfælde kun få dage. Kontakt evt. din bank for yderligere detaljer i forhold til frigivelse af beløbet. Paypal tilbagebetalinger vises inden for 24 timer.
.
.

COMPANY DETAILS:

LLACOPENHAGEN.DK Is the official online store. 

LLACOPENHAGEN.DK is subjected to Danish legislation and is registered in Denmark at the following address:

 P. M. Møllers Vej 4, 3460 Birkerød, Danmark

LLA Copenhagen

CVR-nr.: 38882783

 

CONTACT INFORMATIONS:

Email: support@llacopenhagen.dk

Phone: +45 53 38 55 87 (8-18) 

Our customer support team is ready to answer your questions 24 hours a day, 7 days a week. Usually we respond within 30 minutes.

You can find the contact formula under "Contact Us"

Opening hours for calling our phone: 8-18